Pages

About Me

我的照片
welcome 2 my blog. im not special, jus a normal human in the world. eat, slp and play....especially eat... i like to eat but i cant eat so many coz my stomach is small.XD i wil go find the nice food to eat nearby my area. if got any suggest by others i aso wil try to go for it..^^

2011/03/03

我累了。。:(

真的累啊!!!!我累了~

很多东西要做,要烦。。。

真的累了, 不想烦不想烦!!

别看我整天都嘻皮笑脸的,有苦自己知道吧了!!!

爸说公司要减薪,所以我们要节省一点~

哎~现在的经济那么的不好,有时真的要省一下阿。。

原本打算要爸爸在我的生日时买一只手表给我的,看来是不能的了:(

21岁生日也~ 一生人才一次呢!

在我的wishlist 里说要work hard, 现在我要work harder and harder!!!!

没有评论: