Pages

About Me

我的照片
welcome 2 my blog. im not special, jus a normal human in the world. eat, slp and play....especially eat... i like to eat but i cant eat so many coz my stomach is small.XD i wil go find the nice food to eat nearby my area. if got any suggest by others i aso wil try to go for it..^^

2011/05/18

我的近照!!

看得出有什么分别吗?

美吗?


现在很少拍照了,自拍的更少了
以前什么很喜欢拍照的,现在就比较少了。
因为觉得我的手机相机拍照不是很好看。。


傻傻的我!!!

还有一个原因为什么我那么久都不自拍是因为我的嘴巴脱皮,
自拍会看到不好看 ,所以我都不拍!

没有评论: