Pages

About Me

我的照片
welcome 2 my blog. im not special, jus a normal human in the world. eat, slp and play....especially eat... i like to eat but i cant eat so many coz my stomach is small.XD i wil go find the nice food to eat nearby my area. if got any suggest by others i aso wil try to go for it..^^

2012/01/11

我的新发型2012

2012年要换发型了,
所以就在2011年的最后一天剪了头发。
这次比上次剪得更短,
有点欲罢不能的感觉,
因为一直要弄头发!!!
因为今天又去弄我的头发了




今天去染和电我的头发。
真的觉得自己越来越成熟了(哈哈,因该是老吧!)
不知道是不是我剪了短发的关系,
竟然不被一个小孩子叫我做aunty~
真的有点意外和生气咯!!
现在我还电了,我看更像了。
好像没什么分别哦!
分别其实是在后面!! :-)

没有评论: