Pages

About Me

我的照片
welcome 2 my blog. im not special, jus a normal human in the world. eat, slp and play....especially eat... i like to eat but i cant eat so many coz my stomach is small.XD i wil go find the nice food to eat nearby my area. if got any suggest by others i aso wil try to go for it..^^

2010/05/30

小妹语录

有看过还珠格格的一定有听过还珠语录,现在这里有小妹语录。。。^_^

小妹语录一:吃饱了,我要去冬眠(睡觉)!!!
                二:关了灯为什么那蚊子都会‘看到’我的脚来叮的 ?speechless....
                三:你歧视我四眼, 我去四眼委员会投诉你。。
                四:这条路你还没买到!(这条路你买的meh?)

没有评论: